اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال اسامی محرومین بازی‌های هفته اول را معرفی کرد.
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
سعید مظفری‌زاده که به دلیل حضور در اردوی ترکیه، در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر غایب بود، می‌گوید ترتیب بازی‌ها اهمیتی برای این تیم ندارد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
سنت دادن یک شاخه زیتون به فاتحان تا اولین بازی‌های المپیک مدرن در سال 1896 ادامه یافت، این اولین دوره بازی‌ها بود که به شرکت کنندگان مدال اهدا می‌کرد.
با انصراف کویت از مسابقات مقدماتی، تایلند حریف ایران در مرحله‌ی اول مسابقات شد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه‌بردار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.
در اولین مسابقه دیدار های هفته بیست و چهارم مس کرمان میزبان آلومینیوم اراک است.
اولین نشست رسمی ستاد بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به ریاست غفور کارگری و با حضور روسای فدراسیون‌هایی که در این بازی‌ها نماینده خواهند داشت، برگزار شد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد.
رقابت‌های جام جهانی از هفته آینده آغاز خواهند شد و در چند بازی نخست چند غایب بزرگ هم خواهد داشت.
اولین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی با حضور مسئولان مختلف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
پرونده ورزشکاران فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در چهارمین دوره مسابقات جهانی نومد گیمز۲۰۲۲ ایزنیک ترکیه با قهرمانی رضا قیطاسی در رشته چوب کشی بسته شد.
اولین عکس از جایگاه تماشاگران زن در بازی‌های لیگ ایران
تا ساعاتی دیگر هفته دوم لیگ برتر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
۴ طلا و برنز تکواندوی ایران در اولین روز بازی‌های اسلامی
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین مسابقه خود در مسابقات کشورهای اسلامی مقابل میزبان به پیروزی رسید.
کاروان ایران نخستین مدال خود را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دست آورد.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی گران شد، خبری مهم برای خساپا،  فولاد تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل، جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند، مجمع شکام ۱۴۰۱ | شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، سیگنال منفی و مهم نظام بانکی به بازار سرمایه، چرا سهامداران به سمت سیگنال فروشان می‌روند؟، گزارش عملکرد، زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود ۴ نماد پالایش، حمایت مهم شاخص کل کجاست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
راه‌های مختلفی برای افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی شما وجود دارد و می‌توان آن را با مواد سالمی مانند روغن زیتون، آب لیمو یا حتی آب مخلوط کرد. مهم است که مقدار سرکه سیب مورد استفاده برای کاهش وزن نباید بیش از ۱-۲ قاشق غذاخوری (۱۵-۳۰ میلی لیتر) در روز باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ